מוזיאון תל אביב

מוזיאון תל אביב ממוקם בשדרות שאול המלך 27 בתל אביב יפו. הוא נחשב לאחד למוזיאוני האמנות החשובים והגדולים בישראל. במוזיאון תוכלו למצוא תערוכות ואוספי אומנות מקוריים במדיומים שונים. בין התערוכות תוכלו למצוא יצירות של אמנים מפורסמים כמו פאבלו פיקאסו, מארק שאגאל ועוד. המוזיאון מתאים לבילוי של משפחות, והתערוכות בו מתחלפות בהתאם לתקופה.

נווה צדק

נווה צדק היא השכונה היהודית הראשונה מחוץ לחומות יפו אשר נוסדה בשנת 1887, והיא נחשבת ליעד תיירותי שכולם חייבים לבקר בו. באזור תוכלו לבקר בגלריות אומנות שונות, בתי קפה נעימים, מסעדות טעימות ולהנות מארכיטקטורה מעניינת. רחובות השכונה מזכירים לנו את אירופה הקסומה.

פארק הירקון

פארק הירקון או בשמו הרשמי גני יהושע הוא פארק עצום שמשתרע על 3,500 דונם, לאורך נחל הירקון בתל אביב. בפארק תוכלו להנות משטחי טבע רחבים, פיקניק בצל העצים, רכיבה על אופניים בשבילים, ואפילו שייט באגם שבפארק. תוכלו למצוא בפארק מגוון אטרקציות שונות שמתאימות לכל המשפחה.

שוק הכרמל

שוק הכרמל נחשב לאחת האטרקציות הפופולריות ביותר בתל אביב. הוא מתפרס לאורך רחוב הכרמל ומציע מגוון רחב של דוכנים לכל המטיילים. בשוק תוכלו למצוא דוכני אוכל שונים מכל מיני תרבויות, חנויות בגדים, פירות וירקות, גבינות ועוד המון הפתעות נעימות לכל מבקר.

שרונה מרקט

שרונה מרקט נחשב לשוק האוכל המקורה הגדול בישראל. בשוק תוכלו למצוא יותר מ – 60 חנויות ומסעדות. בואו לחוות חוויה קולינרית יוצאת דופן ולטעום את התוצרת של מיטב השפים בישראל. בשוק תוכלו לצאת לסיורים מודרכים, לטעום את מיטב המאכלים, ולהנות מאווירה טובה שלא קיימת בשום מקום אחר.

מדרחוב נחלת בנימין

מדרחוב נחלת בנימין מציע לכם את יריד האמנים הגדול והוותיק בישראל. ביריד תוכלו להנות מדוכנים שונים של אמנים ישראלים שמציגים מגוון רחב של עבודות אומנות כמו ציורים, קרמיקה, תכשיטים, בובות, טקסטיל ופסלים שכל אחד ירצה אותם בבית שלו. היריד מתקיים בימים שלישי ושישי ובו תוכלו לפגוש ולהכיר את אותם האומנים היוצרים מקרוב.

נמל תל אביב

נמל תל אביב הוא אזור קרוב לים, בו תוכלו לשבת במסעדות ובבתי קפה ולבקר בגלריות של אמנים מוכשרים. נמל תל אביב מלא בעסקים שונים מתחומי האופנה, הבריאות האוכל והתקשורת, ושם תוכלו להנות מדי פעם מהופעות של אמנים ישראלים ולא ישראלים שבאים להופיע. לאורך נמל תל אביב תוכלו לפגוש מיצבים, פסלים ועוד הרבה אטרקציות שונות בהם תוכלו להצטלם כולם ביחד.