בשנות שלושים והארבעים של המאה הקודמת החלה בניה באזור צפון תל אביב. לאחר מכן המשיכה הבניה ואזור זה קיבל את הכינוי "הצפון הישן" וזאת כדי לבדל בין שני האזורים. גבולות האזור הם בין פארק הירקון לבין רחוב ארלוזרוב ובין רחוב אבן גבירול לים. הצפון הישן ידוע באיכות החיים שלו, בשפע מסעדות, בתי קפה, גני משחקים ומרכזי בילוי.

חיפוש אחר דירות למכירה בצפון תל אביב יכול להתבצע בצורה סטנדרטית, אך אלו שמחפשים חיים יוצאי דופן וסטנדרט גבוה, יבינו במהרה כי לא כל עסקה היא עסקה טובה וכי לא מעט מהדירות האיכותיות בכלל לא מתפרסמות באתרים. חברה מקצועית אשר חיה ונושמת את הצפון הישן של תל אביב היא החברה שתרצו שתמצא את הדירה המושלמת עבורכם.

מדוע לחפש דירות למכירה בצפון תל אביב רק עם המומחים

בין אם אתם מתגוררים בתל אביב ומחפשים את דירת החלומות הבאה שלכם ובין אם אתם רוצים לעבור לעיר, אתם רוצים לעבוד עם מומחים בתחום. חברה אשר מתמחה באיתור דירות יוקרה למכירה בתל אביב תביא את היתרונות הבאים לבית שלכם:

לא כל הדירות מתפרסמות באתרים

אתרי יד שנייה מפרסמים דירות רבות, של יד ראשונה מקבלן ויד שנייה. עם זאת, לא פעם הדירות הרלוונטיות בדיוק עבורכם לא מתפרסמות. דירות מיוחדות אשר דורשות תשומת לב מיוחדת, יעברו בין חברות המתמחות בעולם הנדל"ן. חברות שמכירות היטב את תל אביב ובעלות קשרים עם גורמים שונים בענף. אתם רוצים לקבל את היחס הטוב ביותר ושתימצא עבורכם הדירה המושלמת.

דירות למכירה בת"א לא תמיד נראות כפי שאתם מצפים

לא פעם אפשר למצוא עסקאות מיוחדות ובמיוחד כאשר מדובר על דירות למכירה בתל אביב צפון ישן. יכול להיות שבמבט ראשון הדירה לא תואמת את מה שחשבתם, אך לאחר ביקור של מעצבת או אדריכלית תוכלו להבין מה היא יכולה להיות. חברה שמתמחה בתחום תחזיק בצוות מקצועי ומנוסה. היא תדע ליצור הדמיה שתאפשר לכם להבין כיצד ייראו החיים שלכם בבית ואתם לא רוצים לפספס עסקה רק כיוון שהדירה כרגע עוד לא נראית מושלמת.

הזמן שלכם יקר

אתם בוודאי עסוקים בדברים חשובים ולכן תרצו לראות רק דירות למכירה בתל אביב שעונות על הצרכים שלכם. חברה אשר יודעת לתשאל אתכם ושתדע לאפיין את הצרכים שלכם, תחסוך לכם זמן יקר. היא תוכל לאתר רק את הדירה או דירות שיכולות להתאים לסגנון החיים שאתם מחפשים ותפתיע אתכם עם היצע מדויק. תהליך חיפוש הנכס הבא יכול להיות מהנה הרבה יותר כשאתם רואים רק דירות רלוונטיות.

מעטפת של 360 מעלות

רכישת דירה היא הרבה יותר מאשר רק החלפת ידיים. גם אם בתחילת הדרך כל מה שחשוב הוא המיקום והנראות של הנכס, בשלב מוקדם מתברר כי ישנה חשיבות עליונה לליווי של עורכי דין ורואי חשבון המתמחים בתחום. העסקה שלכם צריכה להיות משתלמת ולשרת אתכם. לכן, תרצו למצוא חברה שתיתן לכם שירות בוטיק ותעמיד לרשותכם ייעוץ משפטי וכלכלי.

ניסיון של אחד הוא היתרון של האחר

לרובנו אין ניסיון בעולם הנדל"ן וגם אם רכשנו פעם אחת בעבר דירה, אין זה אומר שנדע כיצד לעשות את העסקה הבאה. חברה מנוסה אשר מכירה את האזור, יודעת להבין את הצרכים, לאתר את הדירה הנכונה ושמלווה את העסקה, יכולה להוביל לעסקה טובה יותר. איתור הנכס המתאים מתוך דירות למכירה בצפון הישן של תל אביב דורש עבודה קפדנית וניסיון רב.

פרימיום תל אביב – החברה שתמצא לכם בית

חברת פרימיום תל אביב מתמחה בעולם הנדל"ן בתל אביב ומביאה איתה לכל עסקה ניסיון רב, צוות מקצועי ויחס אישי. כאן מחכה לכם מעטפת פתרונות וכל זאת כדי להבין, לאתר ולהוביל אתכם לדירה שתשמחו לקרוא לה "בית". אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר, לשמוע עוד על השירותים שלנו ולגלות מה נוכל לעשות למענכם.