תל אביב יפו משתרעת על פני שטח של כ-50 אלף דונם. מתגוררים בה כ-450 אלף תושבים אשר נהנים משלל שירותים, מקומות בילוי רבים, אירועים ופעילויות לאורך כל השנה. המגורים בתל אביב הם הגשמת חלום עבור צעירים, משפחות ומבוגרים כאחד. הם מאפשרים שילוב בין סגנון חיים נינוח וביתי לבין חיי תרבות ופנאי עשירים ושוקקים.

דירה למכירה בצפון הישן של תל אביב מתאימה לקהל לקוחות אשר רוצים ליהנות מכל העולמות. לאלו אשר מחפשים סביבה אידיאלית שתתאים לחיים רגועים בתוך הבית, ובמקביל להיות קרובים לכל מקומות הבילוי והתרבות. יתרונות המגורים בעיר התוססת בישראל רבים ומציאת הדירה המתאימה הינו תהליך אשר דורש תשומת לב רבה ודיוק.

כל היתרונות של דירות יוקרה למכירה בצפון הישן תל אביב

דירות יוקרה בתל אביב מציעות רמת חיים בסגנון אחר, בסטנדרט גבוה ומפנק. הדירה היא לא רק מקום לישון בו והעיר תל אביב היא הרבה יותר מעוד עיר לחיות בה. היא מביאה איתה את כל היתרונות הבאים והרבה יותר:

קרבה לכל מקומות הבילוי

תל אביב מציעה מגוון רחב של מקומות בילוי ותרבות והחיים בצפון תל אביב בפרט, מאפשרים לתושבים ליהנות מכל העולמות. פארקים, בתי קפה, מסעדות, הצגות תיאטרון, מופעי תרבות, גלריות אמנות, מוזיאונים ועוד מציעים לתושבי העיר, ולתושבי הצפון הישן בפרט מגורים בסביבה שוקקת חיי תרבות ופנאי, אשר הינם אידיאלים לצעירים, מבוגרים ומשפחות.

סביבה רגועה ושלווה

לצד כל הטוב שמציעה תל אביב ושלל מקומות הבילוי, פרויקטים בצפון תל אביב מציעים מגורים בסביבה רגועה ושלווה. פרויקטים חדשים, מציעים ללקוחות חשיבה כוללת של איכות חיים ברמה גבוהה. בחירה בדירה הנכונה, במיקום הנכון, היא בחירה בסגנון חיים שכיף לקום אליו כל בוקר מחדש.

שטח ציבורי מטופח

השטחים הציבוריים מטופחים ובהם אפשר למצוא שלל פארקים, גינות משחקים לילדים, גינות ייעודיות לכלבים ושבילי ריצה ואופניים מסודרים. חוף הים ממוקם במרחק של 5 עד 10 דקות הליכה . היתרון של דירות יוקרה הוא פנימי וחיצוני כאחד, וסביבת המגורים משפיעה על אורח החיים. בעת בדיקת הנכס מומלץ לבדוק גם את הסביבה הקרובה ולהתרשם שהוא אכן עונה על הציפיות האישיות.

מפרט טכני גבוה של דירות למכירה בצפון הישן

פרויקטים חדשים בצפון הישן של תל אביב מציעים מגורים בסטנדרט גבוה אשר בא לידי ביטוי בכל פרט בבית. מדלת הכניסה המרשימה, מטבח מעוצב ויוקרתי , מערכת מיזוג אוויר אינוורטר או VRF בטכנולוגיה מתקדמת, חלונות אלומיניום ברמה הגבוהה ביותר, ריצופים מעוצבים וכלים סניטריים איכותיים מתוצרת גרמניה, כמו גם מערכת חשמל חכם ברוב דירות הפרימיום. כל פרט מקבל התייחסות וכל רוכש מקבל את האפשרות לתכנון אישי של הדירה ע"י אדריכל פנים מטעם חברת PREMIUM TLV, כל זאת במטרה לאפשר ללקוח שרוכש דירה בפרויקטים הייחודיים המשווקים ע"י החברה, ליצור לעצמו ומשפחתו סגנון חיים חדש, נעים, נוח ומפנק בסטנדרט גבוה.

הכל במרחק הליכה ברגל

לא תמיד יש צורך להניע את הרכב כדי להגיע למקום בילוי. חלק מהדירות ממוקמות בקרבת בתי קפה, פאבים, מסעדות ומקומות בילוי מרכזיים אחרים. מגורים במרכז ובצפון הישן של תל אביב מאפשרים לצאת בהליכה רגלית לבילוי, לסרט או הצגה טובה במרחק הליכה מהבית. כמו כן, הקרבה לפארקים ולחופי הים הילטון ומציצים הנמצאים במרחק 5 דקות הליכה מהבית, מאפשרים יציאה לטיולים, פעילות ספורטיבית, מפגשים חברתיים ועוד…

העתיד של תל אביב

תל אביב הפכה בחמש שנים האחרונות לעיר בינלאומית המחוזרת ע"י מיטב עשירי עולם אשר מעוניינים לרכוש בה דירה או פנטהאוז מפואר. לא במקרה נקבע כי תל אביב היא "עיר ללא הפסקה". גם כאשר נדמה שעתודות הפיתוח שלה הגיעו אל הקצה, ניתן לראות בשוק פרויקטים נוספים והעיר נמצאת בתהליך מתמיד של יצירת המושג "איכות חיים".

פרויקט הרכבת הקלה, הינו דוגמה אחת לעתיד שעומד להתרחש בעיר. השקעה בנכס כעת, תהפוך בתוך זמן קצר כמשתלמת וכדאית ביותר. תל אביב בהתפתחות מתמדת והביקוש הינו רב על ההיצע הקיים. מציאת הדירה המתאימה היא חלום עבור צעירים, מבוגרים ומשפחות רבות והחלום הזה עומד להתגשם.

לגור בתל אביב ולחיות את החלום

תהליך חיפוש אחר דירות למכירה בצפון הישן של תל אביב יכול להיות מייגע כשהוא נעשה באופן עצמאי או בדרך שאינה נכונה. מאידך, החיפוש יכול להיות תהליך פשוט ומרגש. חברת PREMIUM TLV, אשר מכירה היטב את האזורים השונים של העיר ומתמחה בתחום דירות יוקרה תעזור ללקוח למצוא את הנכס האידיאלי והמדויק עבורו.

חברת PREMIUM TLV עומדת לרשותכם, ומספקת ללקוחותיה צוות יועצים מקצועיים ואמינים וניסיון מוכח של מעל 30 שנה בתחום הנדל"ן. החברה מתמחה בשיווק דירות יוקרה למכירה, ומייצגת כ 7 פרויקטים חדשים בשיווק בלעדי, שמיטב היזמים והקבלנים בתל אביב החליטו למסור את שיווקם הבלעדי לחברת PREMIUM TLV בזכות הקשרים והמקצועיות של החברה. כך שכבר משלב התכנון לפרויקט חדש יש לחברה את המידע והיכולת לנתח את יתרונות הפרויקט על מנת להתאים את הדירות בו לקונים הרלוונטיים.

הצוות של חברת PREMIUM TLV כולל אנשי שיווק, עורך דין מוביל בתחום המיסוי, אדריכלית המתמחה בעיצוב דירות ויועץ מימון שדואג לנהל מו"מ מול הבנקים לצורך קבלת תנאי מימון מיטביים לרוכשים הפוטנציאליים. יצירת קשר עם החברה תאפשר לכם לקבל שירות פרימיום בדרך לרכישה של דירת הפרימיום שלכם ומגורים בעיר המיוחדת ביותר בעולם.