post-image

שוק שרונה

מתחם השוק שרונה הוקם כדי להיות הלב של אמנות הקולינריה הישראלית. על שטח של 8,700 מ”ר עם 91 חנויות, דוכנים ומסעדות מכל הסוגים, שוק שרונה הוא הגדול ביותר בישראל והייחודי ביותר, הפרויקט נבנה על ידי גינדי החזקות על שרונה גני בלב תל אביב.

קראו עוד...
post-image

קניון רמת אביב

קניון רמת אביב ממוקם ברחוב איינשטיין 40 ברמת אביב, תל אביב. בתמורה לדמי שכירות של 1,804 $ למ”ר, זה הקניון היקר ביותר בישראל והקניון היקר ביותר ה-35 בעולם, בו מגוון חנויות מותגים ומעצבי על.

קראו עוד...
post-image

מתחם התחנה

מתחם התחנה הוא שיחזור של תחנת רכבת וממוקם בין חוף הים לשכונת נווה צדק ומשלב קצת מכל דבר – ההיסטוריה, גלריות אמנות, בוטיקים וחנויות מתמחות, מסעדות ופעילויות ילדים ומשפחות.

קראו עוד...
post-image

נמל תל אביב

נמל תל אביב שוחזר לאחרונה וכיום הוא אחד המקומות הכי חמים בעיר. במהלך היום, תוכלו לבלות בבתי הקפה והחנויות בנמל המארח את החלק העשיר והטרנדי של העיר ובלילה, נמל תל אביב הופך לאחד ממקומות הבילוי הפופולריים ביותר של תל אביב. ודרך אגב, אתם רגילים לראות כל ספינות גדולות אבל כאן? אולי רק כמה יכטות.

קראו עוד...
post-image

קניון עזריאלי

קניון מרכז עזריאלי הינו מרכז הקניות הגדול ביותר בתל אביב, הממוקם בחלק התחתון של מרכז עזריאלי, מתחם איקוני של שלושה גורדי שחקים, הגבוה שבהם הוא הבניין הגבוה ביותר בתל אביב. בקניון למעלה מ -150 חנויות, וברות שעות היום יש בו הרבה מאוד אנשים במיוחד בצהריים בשל המספר העצום של האנשים העובדים במשרדים ליד.

קראו עוד...
post-image

נמל יפו

נמל יפו הוא אחד האטרקציות התיירותיות ההיסטוריות ביותר ומהנמלים עתיקים ברחבי העולם שעדיין מתפקד כבסיס דייגים. הנמל מציע תערוכות חדשות, הליכה מודרכת או סיורי סגוואי, הפלגות בקבוצה, מסעדות וברים, דגים טריים, הופעות חיות ועוד.

קראו עוד...