תל אביב-יפו מושכת אליה מבקרים, תיירים וכמובן גם תושבים רבים. הקרבה לכל מקום, שפע מקומות הבילוי והקדמה, יוצרים איכות חיים. אלו אשר רוצים ליהנות מכל מה שיש לעיר להציע, יחפשו בדרך כלל דירות למכירה בצפון תל אביב. שכונות כמו נאות אפקה, רמת החייל, רביבים ואחרות מציעות רמת חיים גבוהה.

דירות יוקרה בתל אביב הן כל מה שאפשר לחלום עליו. מצד אחד העיר הכי שוקקת ומעניינת בארץ, מצד שני סביבת מגורים נעימה עם פארקים, מרחבים וקרבה לכל מקום וכמובן, מפרט חלומי של הדירה. מציאת הנכס המושלם דורשת היכרות עם העיר, ההזדמנויות השונות ולא פעם קשרים עם קבלנים ומוכרים.

הדרך לחיפוש דירות יוקרה בתל אביב למכירה

לרוב, דירות יוקרה בתל אביב למכירה לא יפורסמו בדרכים הרגילות. הדירות מיוחדות ולכן גם דרך הפרסום והשיווק שלהן מיוחד. צוות מקצועי אשר מתמחה באיתור דירות יאפיין את הדרישות שלכם ולאחר מכן יתחיל לחפש את זו שעונה על אותן הדרישות.

צוות מקצועי כולל לא רק סוכני נדל"ן אלא גם מעצבים, אדריכלים, עורכי דין ואנשים שיבינו את הערך האמיתי של הנכס ומה אפשר לעשות איתו כך שיתאים לסגנון החיים המושלם מבחינתכם. הצוות של פרימיום TLV יעמוד לרשותכם גם לצורך רכישת דירה למגורים וגם בחיפוש אחר דירה להשקעה.

5 סיבות לכך שעכשיו זה הזמן לחפש דירות למכירה בת"א

יתכן שהתקופה האחרונה גורמת לכם להרהר בנושא רכישת דירה בתל אביב ולשאול האם זה הזמן המתאים לקניה. התשובה לכך אף פעם לא חד משמעית והיא כמובן תלויה בציפיות ובמצב האישי, אך חשוב להכיר את הסיבות לכך שדווקא עכשיו כדאי לחפש אחר דירות יוקרה בתל אביב למכירה:

1. במצב של חוסר וודאות ישנן הזדמנויות חדשות

דווקא בתקופות של חוסר וודאות ומשברים עולות הזדמנויות חדשות. זוהי השעה בה הקבלנים זקוקים לתזרים מזומנים ולכן אפשר למצוא פרויקטים בצפון תל אביב במחירים אטרקטיביים. גם בעלי דירות יוקרה יכולים להחליט להעמיד אותן למכירה במחירים אטרקטיביים, אם בשל המצב האישי הפיננסי ואם בשל הצורך חוסר הידיעה מה יהיה בעתיד. אנשים אשר מרגישים בטוחים להשקיע בנכס, ימצאו שדווקא תקופה זו יכולה להביא מושלמת כדי לבצע את העסקה הבאה.

2. הצורך העולה בדירות

במדינת ישראל ובאזור תל אביב בפרט הצורך לדיור תמיד עולה. לכן, זה הזמן המושלם לחפש דירות יוקרה בתל אביב למכירה. ככל שהצורך ימשיך לעלות כך המחירים יטפסו ולכן קניה עכשיו יכולה להתגלות כמשתלמת בתוך שנים בודדות. החיפוש אחר הדירה מתאים גם לאלו שרוצים לעבור לעיר, לאלו שרוצים לשדרג את הדירה הנוכחית ואלו שמחפשים אחר השקעה כדאית לטווח הארוך.

3. הטבות מס

בתקופה זו אישרה מדינת ישראל הטבות מס שונות ואלו יכולות להיות הזדמנות מעולה עבור אלו שרוצים להשקיע בדירה או לרכוש דירה שנייה (ומעלה). נושא המס מעסיק (ובצדק) רבים ודווקא עכשיו זה הזמן לנצל את החוק ולהשתמש בו כדי להפחית את התשלומים בעבור הרכישה.

 

4. העבר הוכיח שאחרי המשבר מגיע הרווח

חיפוש אחר דירות למכירה בתל אביב יפו יכול להתגלות כרווחי מאד עבור משקיעים. אלו אשר מחפשים השקעה שעולה בהתמדה ומיועדת למימוש בתוך מספר שנים, יעדיפו להשקיע בדיור יוקרתי על פני השקעות אחרות. אם נוסיף על כך את הסעיפים הקודמים (הזדמנויות, צורך קבוע והטבות מס), ברור כי זה הזמן הנכון לחפש אחר דירה להשקעה.

5. השקעה בנדל"ן נחשבת לבטוחה בטווח הארוך

אלו אשר מחפשים אפיק השקעה ימצאו כי דירות יוקרה למכירה בתל אביב יכולות להיות הפתרון המושלם. ההשקעה יציבה, הנדל"ן תמיד עולה והדרישה, בעיקר בתל אביב, גם היא נמצאת בעליה מתמדת. מכאן אפשר להבין כי ישנם יתרונות לרכישה עבור אלו שרוצים לעבור לעיר הכי מעניינת בישראל אך גם למשקיעים שרוצים ליהנות מהשקעות יציבות בטווח הארוך.

הצוות שיעמוד לרשותך

חברת PREMIUM TLV מעמידה לרשותכם צוות שישמח לאתר את הנכס המתאים. בין האנשים שיעבדו בשבילכם נמצאים יועצים מקצועיים, אנשי שיווק, עורך דין המתמחה בתחום המיסוי וגם מעצבים ואדריכלים, לפי הצורך. לאחר שנבין את הדרישות והציפיות שלכם נוכל לאתר ולהציע רק עסקאות שיתאימו לכם במדויק.