תל אביב, עיר בינלאומית עם ביקוש אדיר. העיר המרכזית, החיה והמעניינת בישראל. שלל חופי ים, מסעדות, בתי קפה וריגוש מתמיד מוצעים לתושבים שנהנים משפע של פעילויות, לאורך כל השנה. המגורים בעיר יכולים להיות מסעירים והחיים בצפון הישן שלה מאפשרים לכם ליהנות מכל העולמות: קהילה טובה, נעימה, סביבה רגועה, בתי ספר מבוקשים ושטחי ציבור גדולים.

בשנת 2020 איכות חיים הינה  הדבר החשוב ביותר לאנשים שיכולים להרשות לעצמם. איכות חיים משמעותה, לגור בסביבת מגורים שקטה, בסמוך לפארקים וליהנות מחינוך ברמה גבוהה ושלל פעילויות מגוונות הזמינות בכל יום, כל היום.

דירות יוקרה למכירה במרכז תל אביב ובצפון הישן של תל אביב עונות על הדרישות ומאפשרות לכם ליהנות מכל הטוב שיש לעיר להציע. מציאת הדירה המתאימה כרוכה בתהליך ארוך ומסובך אך ניתן להפוך אותו לקצר ונעים במידה ועובדים מול צוות מיומן ומקצועי. הצוות המקצועי של PREMIUM TLV מומחה בהבנת הצרכים האישיים והתאמת הנכס הנכון עבורכם.

איך לאתר נכס מתאים בשנת 2020?

ההיצע המצומצם של דירות למכירה בצפון הישן של תל אביב יכול להעלות את השאלה איך אפשר לאתר את הדירה המתאימה למגורים. דירה חדשה היא הרבה יותר מקירות וחלוקה למספר חדרים. היא סגנון וכך גם תשפיע על אספקטים רבים בחיים שלך. כדי להצליח למצוא את הדירה המתאימה עבורך יש לפעול בצעדים הבאים:

להיות עם אצבע על הדופק ולהכיר את הפרויקטים החדשים

עליך להיות עם אצבע על הדופק ולהכיר את הפרויקטים כבר מרגע תחילת התכנון לא במקרה נאמר כי "ידע הוא כוח" וקבלת מידע בשלב מוקדם יכול להשפיע על ההצלחה במציאת מקום המגורים החדש שלך. באפשרותך לחפש באופן מתמיד אחר המתרחש בעולם הנדל"ן או לפנות לחברה מקצועית שתדאג לספק לך את כל האינפורמציה הרלוונטית.

לפנות לחברה מקצועית שתבין את הצרכים שלך

PREMIUM TLV משווקת בבלעדיות מעל 50 דירות יוקרה בצפון הישן של תל אביב ואחד מיועצי הנדל"ן של החברה יוכל למצוא עבורכם את הדירה המושלמת. במקום לחפש באופן מתמיד אילו פרויקטים יוצאים ואיזו דירה מוצעת למכירה, החברה תבצע עבורך את העבודה. אנו נמצאים בקשר צמוד עם קבלנים ויזמים ומכירים היטב את השטח. כל זאת כדי לספק לך את דירת החלומות.

כלקוחות של PREMIUM TLV  תוכלו לקבל מידע ראשוני אודות דירות חדשות שיצאו לשווק בלעדי של החברה טרם יציאתן לשווק מסודר ופרסומן לקהל הרחב.

לדעת שיש צוות שעומד לרשותך

מעבר לחיפוש אחר דירות יוקרה למכירה בתל אביב עליך לדעת שעומד לרשותך צוות שלם. אנשי מקצוע שיעזרו לך לבחור בפתרונות הפיננסיים הנכונים, מעצבים שיעזרו לך להוציא את הטוב ביותר מהנכס וכמובן חברה שתמצא עבורך את הדירה המתאימה, יעזרו לך להגיע ליעד המגורים בעיר תל אביב.

לקבל את ההחלטה לרכוש דירה חדשה

לאחר שקיבלת החלטה לחפש אחר דירות למכירה בת"א מתחילה המשימה האמיתית – למצוא את הדירה שתתאים לך. ישנם מספר דברים שכדאי להביא בחשבון בתהליך הרכישה. חלקם נוגעים לסביבה של הנכס וחלקם נוגעים לנכס עצמו.

בכל הנוגע לסביבה, האזורים היוקרתיים של תל אביב מאופיינים בדרך כלל בסביבה נעימה, פארקים רבים, בתי ספר טובים, מסעדות ובתי קפה. בחינת האזור החיצוני לנכס תעזור לך להרגיש את האווירה ולקבל החלטה האם השכונה עצמה מתאימה לך. אפשר לבצע חיפוש מידע על האזור באינטרנט ולגלות אילו מתקנים, עסקים ופעילויות מתקיימות בקרבת מקום ואפשר גם לעשות הליכה קצרה וקלה כדי שכל החושים יקבלו רושם מהמקום.

בכל הנוגע לנכס עצמו, מדובר ברכישה משמעותית ולכן כדאי לבחון אותו היטב. כדאי להזמין בעל מקצוע לבדיקת הנכס שיוכל להצביע על תקינותו ואפשר לקבוע פגישה בשיתוף גורם מעצב שכבר היה במספר דירות למכירה בתל אביב ויוכל לעזור לראות את הפוטנציאל לאחר התאמה אישית של הנכס.

לעבוד עם חברה המתמחה בתחום בתי יוקרה למכירה

ההחלטה להתחיל לחפש דירות יוקרה בתל אביב למכירה היא החלטה גדולה ומשמעותית. מרגע קבלתה עד למציאת הנכס הנכון יכול לעבור זמן, כך שהדבר החשוב ביותר הוא שזמן זה ינוצל בצורה הטובה ביותר. היתרון שלנו, כחברה המתמחה בנכסי יוקרה בתל אביב הוא הדיוק שאנו מביאים לתהליך העבודה. החברה תלווה אותך לכל אורך הדרך ותדאג למצוא את הנכס שמתאים בדיוק לצרכים שלך.

חברת PREMIUM TLV  מקבוצת נדל"ן פלוס, בעלת ניסיון מוכח מזה 30 שנה ומתמחה בשיווק דירות יוקרה בתל אביב ובצפון הישן. החברה מעניקה שירותי בוטיק אשר כוללים שירות אישי למציאת הדירה תוך שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע שהופכים את התהליך לחוויה. יחד עם עו"ד המתמחה בתחום המיסוי ואדריכלית המתמחה בעיצוב פנים של דירות יוקרה, השירות שיינתן לך יהיה מקיף והכי חשוב, מדויק ומתאים בדיוק לדרישותיך. משרדי החברה ממוקמים ברחוב אשתורי הפרחי 26 במתחם בזל בתל אביב.